RSS

Indrek Hirv ”Ülalt valla”

10 nov.

Indrek Hirv ”Ülalt valla” (Maarjamaa, 2009). Trükitud 360 nummerdatud ja autori poolt signeeritud eksemplari. Järelsõna, Rebekka Lotman.

Mina tutvusin teosega E-Raamatukogu.com –is, kus kahjuks järelsõna polnud.

 

 

mu elu…

+++

mu elu see on kala elu veeta

ma janunen  – teadmata täpselt mida

kui vaikne öö on pilvitu on see ta

ja pole siiski – mul on veel üks rida

 

ma ootan armastust mu süda vajab –

et aega pumbata  – ka seda

võin astuda öö all kui tähti sajab

hing avali – ja siiski januneda

 

liig lihtne olnud mõni viis mu meelest

liig lihtsameelne mõni vana naine

nii mõni lihtne sõna kadund keelest

mu pää on klaar – kuid südamel on paine

 

mu elu see on kala elu veeta

ma janunen  – teadmata täpselt mida

kui vaikne öö on pilvitu on see ta

ja pole siiski kui on kurgus kida.

 

Teised arvavad:
Kirjanduse ja keele ajaveeb

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 10/11/2011 in indrek hirv, loetud teosed

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
