RSS

Jaan Kaplinski “Ma vaatasin päikese aknasse”

19 aug.

Jaan Kaplinski “Ma vaatasin päikese aknasse”
Eesti Raamat, 1976

Ei olnud päris minu hingele….

 

xxx

Meeletus koputab aknale
kuivanud pihlakavitsaga
vaadates kuidas koon ämblikuvõrku
endast tüdinud enese ümber (1960; 1.salm luuletusest, lk 7)

xxx

Ma vaatasin päikese aknasse
päikese aknal magas kollane kass

ma vaatasin päikese käsi
päikese käed olid kirjud liblikate tolmust

ma tahtsin vaadata päikese silmi
aga päikesel olid päikeseprillid ees
1967 (lk 73)
xxx

Kurbus on kurb ja rõõm on valus
tammud sillal kammitsad jalus

mesi sööb kärbseid ei kärbes mett
mesi on kärbeste meelepett

võltsid on kirjad kuldses raamatus
kõik oli üldiselt arusaamatus
1963 (lk 79)
xxx

 

 

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 19/08/2012 in jaan kaplinski, loetud teosed

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
