RSS

Maarja Kangro ”Kunstiteadlase jõulupuu”

01 veebr.

maarja kangroMaarja Kangro ”Kunstiteadlase jõulupuu”
Eesti Keele Sihtasutus, 2010

Taaskord ei saa öelda, et see just minu maitse oleks… ilmselt ei mõista ma seda ka päriselt, ei saa aru kõikides vihjetest ja viidetest, mis teksti sisse põimitud, mistõttu jääb kõik veidi kaugeks

xxx

Meeldeavaldajad

Mereäärse lääpas maja
õu kihab siniliiliatest
nagu meeleavaldajatest:
neid on seal tuhandeid,
igal kevadel on nad jälle platsis,
kuni lõpuks surevad.
Kurat teab, mis nad tahavad.
Inimene tuleb uksest,
küllap mõtleb:
“Kas ma olen elanud
eriti õigesti või eriti näruselt,
et minu akna alla ei tule
oma nõudmistega
mitte inimhulgad,
vaid lillekesed?” (lk75)

Teised arvavad:
ERR ”Uus raamat”
EPL
Looming
Ekspress
Sirp
Kihelus

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 01/02/2013 in loetud teosed, maarja kangro

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
