RSS

Jürgen Rooste “21.sajandi armastusluule”

03 apr.

21sajluuleJürgen Rooste “21.sajandi armastusluule: põdrapõmmutamine ja põnnitirtsuvada”
Verb, 2008
Kirjastaja kirjutab: “Eestiparima” luuletaja anatoomiline sissevaade sotsiaalsesse haigusse nimega armastus. Haiguste ravi kontrollitud.

xxx

Öö kui sa saad
(liisiojamaalikult ehk)

öö kui sa saad
ära lase mul haiget teha
vaid puista mind üle
helendava häädusttoova tähetolmuga
ja aita mul hoida
seda kes armas

öö kui sa saad
ära lase mul lõõpida
suurelt ja rumalalt vaid aita
kõndides käsikäes
valgussõõres
öelda need õiged sõnad

öö kui sa saad
joonista kuuvalguserajad
mu hullumeelse kallima
teele kui ta sind
oma kõrgetel kontsadel
üksinda tallab

öö kui sa saad
las see mu laul heliseb
üle su katuste võngub edasi
su antennides
et ta haprake nooruselõhnane keha
kui radar võiks selle leida

öö kui sa saad
ära lase meil jääda võõraks
vii meid teinekord kokku
kui linn lõhnab kergest
ja soojast vihmast ning
tänavail kedagi pole

öö kui sa saad

ja isegi kui sa ei saa
(lk 28-29)

Teised arvavad:
Postimees
EPL
Bukahoolik

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 03/04/2013 in jürgen rooste, loetud teosed

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
