RSS

Jürgen Rooste “tavaline eesti idioot”

03 apr.

tavaline est idiootJürgen Rooste “tavaline eesti idioot:ja teisi pikemaid poeese 1999-2007”
Ji, pehme mandumise triloogia, 2008
Tutvustus: Elava klassiku luulekogu räägib elust ja inimestest meie ümber.

XXX

tere
ma olen härra tahtejõuetu pask
tavaline eesti idioot
hämaramaalt
minu õnneks on kõik hästi
ja papp lippab

ma võin osta endale
seitsmetonnase pesumasina
ning lõhkuda selle veel samal ööl

ma võin leida tõelise õnne
ning sittuda selle pääle
veel tossamas elus

ma võin vaadata võsareporterit
ja hilisöist uduerootikaprogrammi
sest kui ma just ei joo
või naist ei põruta
võin ma teha kõike sest
ma olen jumal –
tavaline eesti idioot
(lk 9)
xxx
Teised arvavad:
Vikerkaar
EPL, intervjuu autoriga
Sirp
Bukahoolik
Saratriin

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 03/04/2013 in jürgen rooste, loetud teosed

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
