RSS

Kalju Kruusa „pilvedgi mindgi liigutavadgi“

06 juuni

pilvedgiKalju Kruusa „pilvedgi mindgi liigutavadgi“
Koma, 2008

xxx

KUI HEA

mul on hea olla
kui sa mu juures oled
ja kui sul on hea olla
kui sa mu juures oled

aga kui mul oleks
parem olla kui sul
siis tegelikult
ei oleks mul nii hea olla

ja sul tegelikult
ei oleks niigi hea olla
ja mul ei oleks
sedagi head olla

ja nii edasi
ei teaks kuidas olla
kuidagi liiga keeruline
ja paha oleks olla
(lk 13)

xxx

saates „Luuleruum“

 

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 06/06/2013 in kalju kruusa, loetud teosed

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
