RSS

Jürgen Rooste „suur sume, suur tume“

09 juuli

suur-sume-suur-tumeJürgen Rooste „suur sume, suur tume“
Verb, 2014

Tutvustus: Tallinna linnapoeedi ja bluusimehe esimene üleni armastusluule kogumik.

xxx

Suvesumin vihmabluus
suure sooja suve sumin
ta sumedus
pikkade valgete ööde unetus
siis äkki äikese tung ja
tumedus
valla lööb vihmade bluus

uitan ma üksinda randu
ja puiesteid
jalataldadel meeles on
radu neid
kuigi ka paljud on läind
ja kadunud
selgust ja värskust siin
olen ma adunud
päikeselaulud on suus

Suvesumin vihmabluus
suure sooja suve sumin
ta sumedus
pikkade valgete ööde unetus
siis äkki äikese tung ja
tumedus
valla lööb vihmade bluus

uitan ma üksinda randu
ja puiesteid
jalataldadel meeles on
radu neid
kuigi ka paljud on läind
ja kadunud
selgust ja värskust siin
olen ma adunud
päikeselaulud on suus (lk 6)

Looming

Maaleht

 
Lisa kommentaar

Posted by &emdash; 09/07/2015 in jürgen rooste

 

Sildid: , , ,

Lisa kommentaar

 
